Scener fra mit Shanghai -løb!

I dag var den første dag, jeg var i stand til at køre i Kina! Jeg havde ikke tid på nogen måde i Beijing i betragtning af at vi har været nødt til at forlade tidligt hver morgen. (Og luftkvaliteten var også temmelig dårlig.)

Jeg er i Shanghai nu, og CNN sagde luftkvalitet med moderat i dag. Det er ikke ideelt, men jeg ville i det mindste komme på kort løb. (Det kunne ikke være meget værre end mig, der gik rundt hele dagen i det.) Jeg startede morgenen med et løb i gymnastiksalen i betragtning af at det var for mørkt, da jeg vågnede.
Mine mest aktuelle videoer

Uortodoks bog og Netflix anmeldelse
Gennemgang af Book & Netflix -serien – uortodoks. En god lytning – bog, podcast og visuel nydelsesgennemgangsserie.

Flere videoer

00:00
08:21
07:28

Når solen steg rejste jeg tilbage til rummet for en hurtig garderobeskift (hvor jeg ser helt latterlig ud) gik jeg ud.

Jepp, der repræsenterer for procompression og Sportin ‘Mizunos i Kina!

Her er nogle scener fra min løb …

Sorte svaner !!!

Kun to miles, men jeg er så glad for, at jeg kom udenfor til et løb her. Jeg kan altid lide at gå ud for at løbe, når jeg rejser, og har ventet hele turen på dette.

Rejser gennem livet til fods.

”Dette er den nye start på dit glade liv.”

Efter løbet varmet jeg op med et hurtigt brusebad og gik til morgenmad. Dette er den sidste dag på turen og den sidste dag af disse fantastiske morgenbuffeter. Boo.

Jeg er alvorligt så forkælet fra de bemærkelsesværdige opslag hver morgen. I dag fik jeg den normale korn- og vandmelon -forretter.

Plus en æggehvide omelet og vegetariske æg Benedict skål. De koger æggene meget løbende (selv den hvide er ikke kogt igennem), så hvis du køber æg og er ængstelige over, at sorta -tingene beder om dem kogte godt. Jeg havde det godt med det, så vi ser, om jeg dør snart.

Mere müsli.

Hele denne tur har jeg ‘gemt’ mine behandlingskalorier til lokal billetpris, der fanger mit øje i løbet af dagen. Men i dag havde jeg endelig et wienerbrød fra morgenmadsbaren. Donut! Jeg prøvede også honningen fra kammen af ​​nysgerrighed. Ja, det var fantastisk.

Vi havde lidt tid til at dræbe, før vi skulle tage til lufthavnen, så Ben og et par af vores nye venner gik hen til et indkøbscenter for tilbud i sidste øjeblik. Jeg er temmelig ekstatisk over en silke -rulle, jeg scorede.

Tiden fløj forbi, og vi var nødt til at komme tilbage til hovedet til lufthavnen. Det har været bemærkelsesværdigt at lave venner på denne gruppetur! Som jeg sagde før, er alle utroligt fantastiske og sjove! De er endda fantastiske nok til at lade mig tage billeder af dem, når de sover i lufthavnen … (forhåbentlig)

Chris har ikke noget imod det, så længe jeg sparker ham tilbage et stykke bacon.

Jeg regnede med, at jeg ville få fat i noget til frokost i lufthavnen, men der var ingen restauranter overalt i nærheden af ​​vores port. Heldigvis snagged jeg et par hårdkogte æg fra buffeten og havde en baggie nødder hjemmefra. Fantastisk snack.

Vi havde en hurtig flyvning fra Shanghai til Beijing. Frokost på flyet var ikke min ting. De havde kun to muligheder – oksekød med nudler eller svinekød med ris. Jeg regnede med, at det var svinekød med hvid ris, men det var stegt ris. Så jeg valgte det og fik mad under layover.

Jeg var nødt til at gøre nogle smarte shmancy-tricks for at score en to-go-container fra en anden restaurant og bringe den tilbage til det kinesiske sted, der nægtede at sælge “to-go” mad.

Jeg fik en salat fra et andet sted. Men da jeg indså, at det var lille (og dyrt), bad jeg om en ekstra container og gik tilbage til det første sted for den kinesiske mad. Få det til at virke.

Da vi kom til at beijing, var luftkvaliteten utvivlsomt dårlig. Du kunne endda se det smoggy inde i nær områder med åbne døre. Det lugtede faktisk smoggy inde i terminalen, hvilket var lidt alarmerende.

Dette var måltidet på flyvningen fra Beijing. Jeg bad om and (anden mulighed var oksekød), men jeg er temmelig sikker på, at hovedskålen stadig var oksekød, og det stykke kød på salaten er ænder. Jeg var dog utrolig ekstatisk over chokoladekagen!

Bye Kina!

Det bliver en lang flyvning hjem, bedre få mit nye øjenovertræk klar!

Jeg ser dig tilbage i USA

Jeg vil lave et kort hotel/gruppeturpost i betragtning af at jeg fik en masse lignende spørgsmål om hele denne aftale. Fortæl mig, hvis du har spørgsmål ved hjælp af e -mail eller i kommentarerne (RuneAtrePeat på Gmail).

Spørgsmål: Hvad er det bedste måltid til en buffet – morgenmad, frokost eller middag?