Catalina Marathon Resultater og Recap

Hej fra Catalina Express! Jeg er på en båd på vej tilbage til fastlandet og prøver at vikle hovedet rundt om denne utrolige weekend.

Lad os starte i midten og derefter gå tilbage til begyndelsen og derefter give dig et uddrag fra slutningen for at fortælle historien …
Mine seneste videoer

High Achiever – Good List Book Review
High Achiever af Tiffany Jenkins Book Review. Hurtig gennemgang af det nye memoir om en narkomaner dobbeltliv. Læs af forfatteren.

Let bog at lytte til, mens du løber, spiser eller hvad folk ellers gør.

Flere videoer

0 sekunder på 6 minutter, 12 sekunder

Næste op
Ansigtsmaske til løb eller gå uden for tip
07:15

Direkte
00:00
08:21
06:12

Fredag ​​aften tog jeg en times lang bådtur til Catalina Island. 19:00 sejltid var perfekt timing til at fange slutningen på en smuk solnedgang.

Hej Queen Mary, hvordan har du det med denne fine aften?

Partiet var allerede startet, da jeg ankom, så jeg sprang hurtigt ind i hummerfælden.

Fredag ​​aften handlede om fugtgivende og kulhydratbelastning

Endelig fik jeg min søde kartoffelfix!

Catalina Marathon er lørdag formiddag. Der er en masse logistik, der skal tages i betragtning for dette løb, fordi det er på en ø ud for kysten af ​​det sydlige Californien, og løbet starter på den anden side af øen, hvorfra de fleste af huslejerne og hotellerne er.

Grundlæggende – du er nødt til at komme til øen fredag ​​(eller tidligere, hvis du vil have et længere ophold).

Bliv et sted i Avalon – der er hoteller og Air B & Bs.

Race Day Morning – Tag en færge til den anden side af øen, hvor løbet starter.

Race finish – løbet ender i Avalon!

Så vi var oppe kl. 4 for at fange båden i starten kl. 05.00. Heldigvis ligger vores udlejningshus kun et par blokke fra kajen.

Alle løbere, der opholder sig i Avalon, tager en times lang bådtur til den anden side af øen, hvor løbet starter i to havne.

Nogle mennesker sov på turen over, men jeg hang bare lidt ud og blev nervøs. Kombinationen af ​​nerver før race og at være på en båd fik mig til at føle mig endnu mere nervøs end normalt. Planlæg i overensstemmelse hermed.

Jeg bar mine Mizuno Wave -ryttere – jeg bærer ikke disse til at løbe normalt, men Steve sagde, at jeg skulle bære sko med lidt mere pude, da stierne er stenede. Plus – Prokompressionskomprimeringssokker !!

Både mine sko og sokker er beskidte nu, men kombinationen fungerede fantastisk til dette trail maraton!

Catalina Marathon Race Recap

Dette er et lille løb, så det var let at få min smæk og slå toilettet før starten.

Catalina Island er fantastisk af 86 grunde, men en af ​​dem er, at der er Buffalo på øen! Rygter om, at det nogle få blev bragt over for at filme en vestlig film tilbage på dagen, og de forlod dem her. Buffalo blomstrede og kalder nu Catalina deres hjem!

Der var tre bare at spise morgenmad omkring 50 meter fra starten.

Hector har løbet mere end 100 maraton og kommer tilbage til mere!

Catalina Marathon er et trail race og meget kuperet. Jeg vidste, at dette gik ind i det og ville bare have det sjovt og ikke hader at løbe ved slutningen af ​​det.

Selvom jeg vidste det, blev jeg frustreret med det samme, at det var sååååå stejlt, og jeg var nødt til at gå før kilometer 3. men jeg mindede mig selv om, at trail -løb er en anden sport fra vejkørsel, og jeg var nødt til at tackle det i en anden vej. Jeg fortsatte med at fortælle mig selv, “Du kan ikke gå hurtigt, så bare have det sjovt!”

Nøglen til at køre (for mig) er at lade kurset komme til dig – løbe, når du kan løbe, gå, når du har brug for at gå og prøve ikke at falde!

Jeg spiste det næsten så mange gange og rullede næsten min ankel også et par også – det ville være det værste !! Så jeg holdt øje med jorden foran mig og fortsatte bare med at chugge med.

Det fantastiske ved Catalina Marathon er hver gang kurset bliver hård, du bliver belønnet med den mest smukke udsigt, når du kommer rundt om en bøjning eller til toppen af ​​en bakke. Så mange gange ville jeg bare stoppe og tage billeder og indånde det ind.

Brændstof mislykkedes – den ene ting, jeg gjorde forkert, var at tage brændstof, som om det var et road race maraton i stedet for et trail maraton. Trail -løb tager mig (og de fleste mennesker) meget længere end vejløb. Så jeg var ude med at køre næsten en time længere end normalt. Jeg havde brug for ekstra brændstof til det, men kunne ikke medbringe nok.

Heldigvis var hjælpestationerne fyldt med vand, Gatorade, M & MS, Gummi Bears og kringler. Plus de havde alle enten gallonkande eller store kølere, hvor du kunne fylde din vandflaske. I sidste øjeblik besluttede jeg ikke at tage mit nye hydratiseringsbælte og holdt bare en lille flaske.

Den bedste hjælpestation var ranch! De havde det fyldt med godbidder, inklusive øl. Det var sjovt at se så mange mennesker gå væk fra denne station lidt gladere, øl i hånden

Jeg tog min fave mocha gel ved mil 18. og greb vandmelon på en station omkring 20.

Derefter, 23 mil 23, var det hele ned ad bakke derfra !! Langt om længe. Det var faktisk så stejlt, og mine quads blev helt skudt på det tidspunkt, så jeg kunne ikke flyve ned ad bakkerne så meget, som jeg ville. Jeg udgjorde dog meget tid der!

Jeg skubbede det til FInish i 4:34.

Det var sandsynligvis det sværeste løb, jeg nogensinde har gjort. Men det er også den mest smukke, ingen konkurrence.

Jeg blev vred på Steve omkring Mile 4, fordi jeg var ved at dø, og han var så glad og elskede det. Jeg fortalte ham, at jeg ikke løber med ham igen. Men til sidst skiftede jeg mening – jeg havde en eksplosion !!

I slutningen skrigede mine quads, så jeg gik forbi finishen lige ind i Stillehavet for et isbad….

Jeg talte med en løber, jeg mødte fredag ​​aften om kurset, og han sagde: “Det var dumt hårdt.” Ha!

Vi var alle enige, men på samme tid talte alle allerede om at gå tilbage næste år. Det er en fantastisk tid, og du kan ikke slå landskabet.

Resten af ​​weekenden var sandsynligvis hårdere på min lever end det kuperede terræn var på mine quads. Og det siger meget i betragtning af at jeg vågnede med meget ømme quads

Fortsættes…

Spørgsmål: Hvad gjorde/spiste du i denne weekend ??

Ansvarsfraskrivelse: Catalina Conservancy gav mig en smæk til at løbe dette løb. Alle udtalelser er mine egne.